Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αλλαγή στην πολιτική για τα βιοκαύσιμα

Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει να καλύψει την χρήση των τροφίμων με βάση τα βιοκαύσιμα αποτελούν ένα σημαντικό πλήγμα για μια βιομηχανία που μόλις δει να παίζει κεντρικό ρόλο στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής, αλλά τώρα πιο συχνά ρίχνει ως κακοποιός μετά από μια σειρά παγκόσμιων τιμών των τροφίμων αιχμές.Πηγές του κλάδου και αναλυτές προβλέπουν ότι το σχέδιο θα μπορούσε να προκαλέσει ένα κύμα κλεισίματος εργοστασίων σε όλη την Ευρώπη, ενώ αμφισβητεί το κατά πόσον λεγόμενων προηγμένων βιοκαυσίμων, συχνά κατασκευασμένα από προϊόντα των αποβλήτων, μπορούν να παίξουν το μεγαλύτερο ρόλο τώρα που οραματίζεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε μια σημαντική αλλαγή στην πολιτική για τα βιοκαύσιμα, τη Δευτέρα, λέγοντας ότι σχεδιάζει να περιορίσει  τα βιοκαύσιμα που παραγονται αποεδωδιμες καλιεργειες  έως 5 τοις εκατό των καυσίμων για τις μεταφορές, διοτι μετους ισχύοντες κανόνες σερουν τη τροφή από το στόμα των ανθρώπων.Τα βιοκαύσιμα που παράγονται από καλλιέργειες τροφίμων, όπως δημητριακά, ζάχαρη και φυτικά έλαια, που συχνά αποκαλουνται βιοκαύσιμα πρώτης γενιάς, αναμενοταν να καλύψουν το μεγαλύτερο μέρος του στόχου ότι το 10 τοις εκατό του συνόλου των καυσίμων για τις μεταφορές πρέπει να προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές μέχρι το 2020.Το υπόλοιπο θεωρείται πλέονοτι θα παρέχεται με μια νέα γενιά βιοκαυσίμων που παράγονται από απόβλητα, τα χόρτα, τα μη εδώδιμα μέρη των φυτών ή μια σειρά από άλλες μη διατροφικές πρώτες ύλες συμπεριλαμβανομένων των φυκιών.Είναι μια μεγάλη στροφή στην πολιτική της ΕΕ", δήλωσε ο Jean-Philippe Puig, , ο διευθύνων σύμβουλος της γαλλικής  Sofiproteol  στην οποία ανήκει ο μεγαλύτερος παραγωγός βιοντίζελ της Ένωσης.«Έχουμε κάνει πολλές επενδύσεις προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος του 10 τοις εκατό το 2020, συμπεριλαμβανομένων περισσότερων από 1 δισ. ευρώ σε μονάδες βιοντίζελ στη Γαλλία", πρόσθεσε.
Τιμές-ρεκόρ
Οι  υψηλές παγκόσμιες τιμές των σιτηρών έχουν εντεινει την αναγκη για αλλαγές σε ΕΕ και  ΗΠΑ
των πολιτικών για τα βιοκαύσιμα τα οποία έχουν ενθαρρύνει την χρήση των καλλιεργειών τροφίμων για παραγωγη  καυσίμων για τις μεταφορές.Τα στοιχεια της ΕΕ για το 2011 έδειξαν ότι τα βιοκαύσιμα που παράγονται από καλλιέργειες τροφίμων παρέχουν περίπου 4,5 τοις εκατό των καυσίμων για τις μεταφορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα περισσότερα από αυτα  παράγονται εντός της ΕΕ, αλλά υπάρχουν επίσης και οι εισαγωγές από τη Νότια και τη Βόρεια Αμερική, καθώς και τη Νοτιοανατολική Ασία.Το σχέδιο της Επιτροπής θα πρέπει να εγκριθεί από κοινού από τις κυβερνήσεις και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πριν γίνει νόμος, ο οποίος θα μπορούσε να δεχτει μέχρι και δύο χρόνια πιέσεων από τη βιομηχανία  για να επηρεάστει το τελικό αποτέλεσμα."Οι προτάσεις αυτες θα ωθήσουν μια ολόκληρη βιομηχανία στην καταστροφή", δήλωσε ο εκπρόσωπος της γερμανικής ένωση βιομηχανων βιοντιζελ UFOP.Η βιομηχανία δέχθηκε ένα ακόμη πλήγμα όταν η Αυστρία ανέστειλε την εφαρμογη  υψηλότερου ποσοστου  βιοαιθανόλης στη βενζίνη, τη Δευτέρα, λίγες μόλις εβδομάδες πριν τέθη σε ισχύ την 1η Οκτωβρίου.«Η εστίαση για τους επενδυτές μετατοπίζεται ολοένα και περισσότερο για την επόμενη γενιά   βιοκαύσιμων", δήλωσε ο αναλυτής της Rabobank Justin Sherrard."Αυτό συνέβαινε ούτως ή άλλως, αλλά πρόκειται να γινει πιο σαφές το  μήνυμα στους επενδυτές ότι η ευκαιρία για τα βιοκαύσιμα πρώτης γενιάς είναι όλο και περισσότερο περιορισμένη."
πηγη
http://uk.reuters.com/article/2012/09/20/us-biofuels-europe-idUKBRE88J0R820120920By Nigel Hunt and Charlie Dunmore

Δεν υπάρχουν σχόλια:

αγγελίες

στειλτε τις αγγελιες σας
kostasmertzemekis@yahoo.gr